Veelgestelde vragen

In onderstaand overzicht vindt u de veelgestelde vragen aan de administratie.
We hopen dat u hier het antwoord kunt vinden, maar is dat niet het geval, neem dan gerust contact met ons op.

De leerling kan een verklaring van afwezigheid krijgen bij zijn coördinator. De verklaring van afwezigheid kunt u ook downloaden vanaf de website, onder het kopje "Roosters & afwezigheid" na te zijn ingelogd op het portaal.

Als uw kind afwezig is, levert de leerling bij de coördinator een verklaring van afwezigheid in.  De verklaring van afwezigheid moet minimaal 1 dag van tevoren ingeleverd worden.
Is er een onverwachte afspraak? Wilt u dan de administratie op de hoogte stellen.

Als een leerling zijn sportkleding kwijt is, kan er het beste eerst bij de desbetreffende gymdocent navraag gedaan worden. Mocht de kleding daar niet liggen, dan ligt de kleding wellicht bij de gevonden voorwerpen bij de conciërge.

Wanneer er lesuitval is, wordt er een sms gestuurd naar het mobiele telefoonnummer wat bij de leerling in Magister staat.
Controleer of in Magister het mobiele nummer is gevuld en ook klopt. Dit kan door in Magister op het tandwieltje te klikken wat rechts bovenin staat naast de knop “uitloggen”. Klik na de wijziging op  “contactgegevens opslaan”. Er kan maar één mobiel nummer ingevuld worden.

In Magister kan het e-mailadres en mobiele telefoonnummer zelf aangepast worden. Dit kan door in Magister op het tandwieltje te klikken wat rechts bovenin staat naast de knop “uitloggen”. Klik na de wijziging op  “contactgegevens opslaan” Moeten andere gegevens aangepast worden, zoals een adreswijziging, neem dan contact op met de administratie.

U kunt een mailtje sturen naar wachtwoordvergeten@delagewaard.nl met daarin uw naam en de naam en klas van uw kind. We zullen u zo spoedig mogelijk een email sturen met daarin de inloggegevens.